fredag 16 oktober 2015

Vick vick

Den här veckan har varit extra yogaintensiv eftersom jag har vikarierat för min yogalärarkompis Rita. I onsdags på Yogahimsa och igår på Stockholms Kundaliniyogacenter på Reimersholme.
Det är alltid spännande att kliva in i en ny klass och göra yoga. Ganska befriande, för jag antar att förväntningarna ofta är ganska låga. "Vi har vikarie..." ja, ni minns känslan. Och ofta blir det bra, tror jag. Det känns så i alla fall från lärarmatttan.

Så roligt är det. På lördag den 17/10 mellan 10.45 - 12.15 är jag vikarie åt Sarah på Yogansa på Pipersgatan 26. . Om du vill droppa in kan du anmäla dig här 
Det kostar 170 kr och betalas på plats till Yogansa. Skön kundaliniyoga blir det. Ett pass för energi, som Sarah har valt ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar