torsdag 28 maj 2015

Opepp

Jag har några budskap idag som jag skulle vilja förmedla, till universum eller till alla som vill höra:

  • Lämna aldrig återbud till en morgonyogaklass i sista minuten
  • Lämna aldrig återbud till en yogaklass överhuvudtaget. 
  • Gå på din yoga, varje vecka samma tid och du kommer märka skillnad


Tack för ordet. Nu ska jag gå och lägga mig för i morgon ska jag gå upp jättetidigt och sen hålla yogaklass för typ... ja, 0 personer kanske? Eller 1 om jag har tur. Men det är för sent att ställa in helt.

Verkar jag bitter och vresig? Ja, det är nog för att det är precis det jag är.
Ses i morgon.
Nä, just det.

PS. Och du som eventuellt kommer, du är förstås hjärtligt välkommen. Vi kommer göra ett superbra yogapass. Som kommer göra susen för de suraste humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar