måndag 25 augusti 2014

Yoga på Södermalm



Min morgonyoga startade i fredags och det var sex stycken deltagare, varav en var en prova-på-are- Första veckan är alltid prova-på-pris. Sen kostar det 140 kr att droppa-in.

Hon som provade på hade hittat mig genom Facebook, vilket förvånade lite. Jag har ju en evenemangsida där, men det brukar mest vara de som redan känner till mig som tittar på den. Och kanske delar den vidare till någon de känner som vill yoga. Nu, i torsdags blev det av någon märklig anledning en enorm trafik på den här sidan och sådär 10 stycken kryssade i att de skulle komma. Jag blev lite brydd, men jag vet ju att Facebook inte alltid är de seriösa hemvist.
Men en av dem som kryssade, kom! Så det var bra. Alla andra nio stannade kvar i sängen. Och tur var kanske det, för vansinnigt trångt hade det blivit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar