lördag 15 mars 2014

Lördag med yogasläkten

Jag har många mostrar, närmare bestämt sex stycken. Och två morbröder. Massor med kusiner och ett antal kusinbarn. Idag döptes ett kusinbarn och det blev lite släktträff. En moster och en kusin hade till och med kommit ner från Norrland för att vara med på dopet. Det var roligt att träffas. Och kanske är det tre stycken som dyker upp på yogan på måndag. Vi får väl se!

Den moster som 1999 tog med mig på mitt första kundaliniyogapass, hon var inte med idag. Hon är uppe i Sundsvall, hos sin dotter, min kusin. Min kusin är också yogalärare och yogaterapeut, hon har utbildat sig inom den medicinska yogan  - MediYoga som det kallas ibland. Så bland hela denna stora släkt så är vi två yogalärare och tre till som yogar regelbundet. Och på måndag kanske tre till blir yogabitna? Vi får väl se...



Dagens dop-smörgåstårta. En gurkskiva ville rymma....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar