torsdag 20 mars 2014

Goda råd och fina tips

Jag och vännen Mia arbetar med en yogakokbok. Ja, jag vet. Kokböcker finns det hur många som helst, men inte så många med yogamat. Vi har inte kommit så väldigt långt än, men idag när jag lunchade med två frilanskollegor fick jag massor med goda råd om själva produktionen. Båda kvinnorna, som också heter Maria och Mia.. hm... är superproffs på trycksaker och form och visste genast vilket mått som var bäst och vilket papper det borde vara, hur mycket det skulle väga och såna detaljer som jag inte har en aning om. Jag älskar proffs och yrkeskunniga.

Så, tack allt och alla, för att jag känner så bra Marior/Mior. Vilken tur!
Nu ska här bara skrivas färdigt, provlagas en massa mat och så ja... tryckas och resten. Tar väl ett tag, men roligt ska det bli.

Sat nam som vi säger och Wahe Guru.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar