söndag 8 januari 2012

Nytt år, ännu mera yoga?

2012 är här. Hur mycket tänker du yoga i år? Själv tänker jag yoga mycket har jag tänkt mig. Jag kommer dock inte undervisa i samma utsträckning som förut. Jag har lagt ner mina två yogaklasser på Buddha Spa för tillfället. Men för den som vill fortsätta yoga just där finns ny lärare som tar vid på tisdagarna.

Vad ska jag göra då? Jo, jag tänker yoga på, kanske gå någon fortbildningskurs och kanske skriva en ny yogabok. Vi får se. Det brukar lösa sig. Visst är det bra, att allt alltid löser sig? Det ska bli spännande att se vad som händer.

Just nu gör jag ett pass som heter "internal fatigue buster". Tänkte göra det i 40 dagar och se vad som händer. Prova du också? Det är inte svårt. Jo, det svåraste är att vissla....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar